Surprise Giveaway!

I just was cleared by Samantha Fury to give away FIVE more copies of our 1pm book! So you guys know the drill! First 10 commenters and winners will be drawn at random!

Misty graduated from Capital University in 2005 with a degree in English Literature. She is an avid reader and is the owner of The Top Shelf

Facebook Twitter 

Misty

Misty graduated from Capital University in 2005 with a degree in English Literature. She is an avid reader and is the owner of The Top Shelf

  • Come on girls. Don’t make me look bad.. LOL!!!

    • Misty

      They’re not expecting this. They’ll show up πŸ™‚

      • Samantha Fury

        Cool! I’m watching this time.. Makes it more exciting.. πŸ™‚

        • Misty

          LOL they’re gonna be like WTF! hahaha

  • Deena

    Ha, just happened to catch this new post. Me!

  • andrea

    is it now? if so me plz

    • Misty

      Indeed right now! πŸ™‚

  • lisa banks

    Fingers crossed πŸ™‚

    • jen

      me

  • krl781

    Me please

    • Michelle Scott

      Me too

  • Stacey

    me!

  • Gishala

    ME!!!!!!!!!!!

  • Jeri STallard

    Hope I’m not too late.

  • Jan Brown

    me

  • Misty

    I got ten. You see ten Sam?

  • sandra green

    Me please

  • Jan Brown

    I came online just to comment on The Legend of Sasquatch with you Misty and saw your post lol wow talk about lucky

    • Deena

      Is it good? I haven’t started that one yet.

    • Misty

      Oh? haha never know what’s going on over here! πŸ™‚

  • Charmaine

    Pleeeze let it be ME!!

  • Samantha Fury

    Yes 10

  • deann

    darn. I’m not sure I like it here. . . Oh well, missed another.

  • Jan Brown

    Yes its a good read so far, if you kinda like cops and bikers situations plus its in towns I’ve lived in in Texas!

    • Misty

      Interesting Jan!

    • Jan you must not be talking about Street Justice there are no bikers.. lol Well Angel has a harley but you don’t see him ride it..

      πŸ™‚

    • Jan Brown

      My hubby and I have moved 14 times in 36 years of marriage so I love reading books related where I’ve been. Not too many from Chicago area where I was born and raised .

      • Samantha Fury

        Book one and three in the Street Justice Series takes place in Chicago. The second part of it take place in Chicago the other part in Chula Vista Ca.

        Book four.. Not sure where it will take place..

        Samantha

        • Jan Brown

          Okay thanks!

  • Misty

    Congrats to Jen, Lisa Banks, krl781, Stacey and Deena! Make sure your emails are accurate so I can send you your code!

    • andrea

      Misty,
      will all the contests be here?

      thanks πŸ™‚

      • Misty

        Yep there’s another one coming up in a little over an hour!

    • lisa banks

      Woo-hoo!! Thanks πŸ™‚

    • Deena

      Thanks Misty. Looking forward to reading another new author πŸ™‚

    • krl781

      Thanks Misty & Samantha. I look forward to reading it. πŸ™‚

  • Jen

    My e-mail address is accurate . . . Thank you both so much!! πŸ™‚

  • Jan Brown

    Sorry Samantha, was talking about another book but I am interested in yours due to the Chicago area mentioned! Congrats all!!!

    • Jan Brown

      ps…ya better put Angel on that Harley in the next book! lol

    • Samantha Fury

      Congrats winners. Streets will be on Sale till Monday.. then it goes back up to 3.99

      It’s 1.99 right now. Enjoy Winners, and hope you all fall in love with Charlie And Angel as I have.

      Book two will be out soon.

      Thanks Misty.. gotta go cook.. LOL!!

      Bye all
      Samantha Fury

  • Carol

    I have never been to this site before. Very interesting for future. I am a new Kindle owner, so still learning the ins and outs and best places to be πŸ™‚

    • Misty

      Welcome!

  • Charmaine

    This site is taking forever to load have been waiting for more than 25 minutes to check for the winners, are the facebbok comments elligable for the draw are well or not as I definitely prefer to post there as the response time in faster??? I give up I know when I’m beat this dang computer!!!

    • Dorinda

      I feel the same way. In the last contest my entry never even showed up because the site was so bogged down and I was even here 5 min early. oh well..lol

      • Charmaine

        IAt long last, I saw the post as it went out and waited so long for the site to respond that eventually I went to facebook, but not sure it that was worth the effort. I love reading and would love to explore new authors, many of them mentioned here I have never heard of before. Oh well one last time beforeI call it a night, work tomorrow and it is nearly 23h00 here in my part of the world πŸ™‚

      • Misty

        There’s nothing I can do about it. Had I posted on facebook you guys wouldn’t have even seen it because people keep marking me as spam. This is the only way I can do this and not have someone try to sabotage it.

        • Dorinda

          Where are you at Charmaine?

  • bakerette

    Where is this book 1.99? I might grab it.

    • Misty

      Smashwords! πŸ™‚